2dagar

Jag har ju bestämmt mig för att sluta röka och i 2 dagar har jag varit utan nu, känns jätte skönt att sluta, men tänker ofta på att jag ska gå ut och röka.
fick några tabletter utskrivna av läkaren som heter champix lr nåt, man skulle röka samtidigt som man började äta dom och sluta mellan dag 8-14 och jag slutade på dag 13 men dom sista dagarna var det inte ens gott det smakade skit.
Men några gånger om dagen känns det jätte jobbigt men hoppas det blir bättre och jag vet att det kommer smaka skit om jag tar en cigg, det är bara inbildning att det är gott, hjärnan som sänder ut dom signalerna. Det är nikotinet som man är beroende av som man vill åt. Men jag ska klara det här. Jag ska lägga undan 1000kr i mån, det är så mycket man röker upp om inte mera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0