back in real

Ja då var man tillbaka till verkligheten, än så länge går det bra. Men jag längtar tillbaka till värmen och det här att bara vara.

En otäck grej som hände där nere, William höll på drunkna. Om man tänker iefterhand, tänkt om jag inte märkt något.
Han ville inte bada, han ville leka med hinken och fixa så han hade inga armpuffar, men jag satt på solstolskanten och över vakade, men för en sekund tittar man bort och så hör jag en plask jag kollar och ser ingen william, då har han glömt bort att inte har puffarna på sig och ha bara slängt sig rätt ut i poolen, där ligger han och kämpar för att hålla sig över vattenytan, Fyfan så snabb har jag nog aldrig varit och hoppat i vattnet hann inte ens tänka nåt, vattnet var iskallt men just då kände jag ingenting. Han blev sjävlklart rädd han med. Och det var massa folk i poolen. Men skönt var iallafall att han blev inte rädd för att bada efteråt. Jag var skakis långt efter. Allt gick så fruktanssvärt fort.


Nu ska jag dricka upp kaffet och snart jobba





Mitt allt


Kommentarer
Postat av: Heli

Ja usch, det går läskigt fort. Jag hann ju inte reagera förrän nu var i vattnet! :/

2012-01-19 @ 08:42:58
Postat av: MissLie - Fucked up

Oj. tur att du såg det!

Skön blogg. Första gången jag kikar in här.

Tänker nog fortsätta med det :)

2012-01-19 @ 22:02:55
URL: http://delavmittliv.blogg.se/
Postat av: Erica

Fy så hemskt Zandra!! Dom är så otroligt snabba så det är inte sant. Som när Noel ramlade ner från skötbordet, alex tittade bort EN sekund sen var olyckan framme. uscha uscha uscha!! :(

2012-01-20 @ 09:51:54
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0