¨napp

Vi försöker få william att sluta med napp här hemma och det är verkligen inte lätt han är värsta snuttisen.
jag har kört med att den är möglig, kommer komma maskar, vi doppade dom i ättika och det var inte gott, men nu har han en låne napp från mormor som han har lovat att lämna tillbaka innan han fyller 4 år som är om 1 ½ vecka.

Idag Har jag 25 elever upp hos mig, så ganska tråkigt. Men efter jobbet blir det gymmet. Nästa vecka ska jag försöka börja med spinning igen, då har det nästan gått 2 månader. Det tråkigsa är att friskis verkar ha slutat med puls? bara ett pass i veckan....varför jag tycker pulsen är bäst.


Låtar som spelas i mina öron när jag tränar

Maroon 5 - moves like jagger
justin bieber- baby
David guetta - titanitum
david guetta - without you
usher- dj got us fallin in love
Pitbull- give me everything
alexandra stan - mr.sexobeat
hoffmaestro - highway man
the killers- sombody told me
LMFAO- getting over you
LMFAO - sexy and i know it
Mando diao - dance with somebody
Stromae - alors on dance
Swingfly - me and my drum
rihanna - we found love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0