Dec. 18, 2012

Jag vet det är bara en katt tänker alla, men han är min katt och han är född hemma och är världens snällaste katt har aldrig gjort nån illa.
Men nu ska han till katthimlen! Hade så svårt att gå i från han, jag ville inte lämna honom men nu har jag sagt farväl och givit honom massa godis, mat och kärlek. Kändes som han fatta på nåt sätt:/
Jag vill så gärna följa med in till det sista men jag klarar det inte, så nu har jag sagt hejdå och han kommer få träffa sin syster och mamma!


Kommentarer
Postat av: Maria

Förstår om du är ledsen!! Du har all rätt att vara det. Han va en jätte fin å ball katt!!! Ha ha glömmer nog aldrig en kväll på en fest när han skrämde slag på oss alla:) rip

2012-12-18 @ 23:53:17
Postat av: Anonym

Nyt en ymmärrä... eikö kissa ole enää teillä???

2012-12-22 @ 14:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0