Afterski

Jag säger bara vilken fest det var i lördags, älskar såna "hemma" fester mycket bättre. Det kändes verkligen som på riktigt. Direkt när vi kom bjöd dom på blåbärs soppa ute sen gick vi in och det var ingen direkt värme inne så alla kläder på, täckbyxor och dunjacka, mössa och halsduk.
Sen blev det mat. Efter maten var det ett live band som spela då åkte jackan av för dans:) och massa shots och sprit lite för mycket av det goda. Så mellan 12-1 är det lite suddigt. Åkte fyrhjuling hem till Roger och inger, och kl 1 sov jag.
Och vaknar sju på morgonen med lite panik eftersom jag vaknade i Roger och ingers säng och jag skulle ju åka hem på kvällen;) men det blev en sleepover för mig, Linda och Håkan endå.
Men såå roligt jag hade .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0