ny tränad

vi skulle vart på spining idag men avbokade det och gick på gymet i stället. först 30 min på en sån där man använder ben och armar samtidigt, vet inte vad dom heter=) sen spraang jag 2 kilometer, det tycker jag är rätt bra för att vara jag=) lr?




I morgon är williams dagis stängt så vi tänkte ta oss till lekrymden och leka av oss lite med heli och ebba. william har tjatat på det hela sommaren så dax att jag ställer upp för prinsen.det är bara det att det bblir alltid en scen när vi ska hem för då är han trött och vill absolut inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

crosstrainer

2011-09-08 @ 21:19:28
Postat av: Erica

Zandra! Hur gick det med din "dryckdiet"? Gick du ner något? Var det cambridge?

2011-09-09 @ 08:32:04
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Iso Halaus Teille Kaikille Kolmelle! Special William! Varkauden tätsy

2011-09-11 @ 09:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0