kvälls fika

I morgon är det mitt näst sista besök hos akademikliniken, nästa gång jag ska dit så gäller det;) min kära kusin följer med mig som lite hjälp, så det känns skönt.

Idag efter jobb och middag, så blev det dejt med heli och linda, så barnen så klart=) mycket trevligt och mycket god fika=)



köpte ricinolja idag, som tydligeen ska göra så att håret växer flera cm fortare. så skulle jag börja idag men glömde flaskan hos mamma=( man ska gnugga in lite i hårbotten och sen kama ut och ha det i 30 min 3 ggr i veckan och sen tvätta håret som vanligt med schampoo. Så ska vi se sen om håret växer=) kosta 40 kr.

Kommentarer
Postat av: ylva

hej! vart köpte du den? har det växt något?

mvh

2011-09-30 @ 10:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0