då ska vi se

vad som har hänt sen sist=)? I fredags var jag william heli ebba milo johan och alexander på lekrymden. lite folk så det var super bra.

På kvällen kom mamma och pappa över på lite middag.

PÅ lördag morgon drog jag och heli med våra barrn på familjegympa, väldigt uppskatat hos ebba som var jätte duktig. men william var inte så intreserad, han var med två låtar sen gick vi ut till lekrummet. Han ville inte gå på det igen.
Sen åkte jag och william hem och bakade bullar, så helis familj kom och fikade med oss. På kvällen slappa vi bara.

Och idag har jag jobbat, thats it, inte nå jätte spännande....Jag älskar att lägga pengar i min burk med sedlar=) mina bröstpengar ;)

back to work i morgon då, och efter blir det träning igen,,,alltså vet ni hur mycket kcal det är i en bulle?? 308 kalorier och jag åt 3 igår fyfy =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sinä voit syödä vaikka viisi pullaa!!! Tsemppiä....Williamille hali!!!!!

2011-09-12 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0