bra och dåliga nyheter

var ju på akademikliniken idag och träffade min läkare som ska fixa mina tuttar, och vi kom överens om en jätte bra storlek(hoppas jag) som passar mig och som inte kommer se för tillgjort ut. Det var den goda nýheten

den dåliga nyheten är om min mage, jag var ju tvungen att fråga honom om den när jag endå var där. och jag måste så göra en bukplastik för att bli av med min hud och mina muskler måste sys ihop efter som dom inte har gåt tillbax=( fast den operationen får man väl göra efter man har fött klart alla barnen, så får vänta tills jag är 30 iallafall=)


Kommentarer
Postat av: Sara

Har ni planer på fler barn? :)

2011-09-28 @ 23:26:05
Postat av: Linda

Men shit! Det lär ju vara det problemet jag har också... Men det lär man ju få på remiss....

2011-09-29 @ 08:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0