förbered


Ja det är ca 7 veckor kvar tills jag ska opereras, men jag är ute i god tid och har börjat köpa bra ha saker, innan och efter OP. Som torrschampoo efter som jag inte kan tvätta håret efter och på julafton vill man ju inte vara helt flottig i håret så då är ju torrschampoo super bra=)






Mjukisbyxor från barnavdelningen för 99kr
En sportBH som man knäpper där fram så att man slitter lyfta armarna så mycket, den har jag inte köpt men ska 500 kr på sportamore.se

Och jag har redan börja tänka på vad jag ska hyra för filem och vad för godis jag ska köpa hem...=) det finns nog nån som längtar, JAPP.

Ska försöka hitta nån mysig munkjacka åxå.

Kanske finns nån som har nå bra tips???ge mig dom=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0