24 dagar

kvar tills operationen, ca 3 veckor. Och idag betalade vi, så nu var man fattigare, men klart värt det. Och min syster är helt underbar som har tagit ledigt hela dagen för att vara med mig, det uppskattas verkligen.

idag blev det 2 timmars träning, först 1 timme innebandy och sen 1 tim på gymet och det känns väldigt bra, för mina mått står helt stilla för jag har vräkt i mig fika bröd och massa onyttigheter , men du får det vara slut på det ett tag. idag blev det en tonfiskburk till middag, passa på medans sonen käkade hos mormor.


Och nu är det bara några dagar kvar tills jag ska ska fimpa ciggen och det känns både bra och lite läskigt.

Lite bilder från vi var ute på min systers pappas bondgård, william fick en ny kompis :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0