spik i foten

idag var det inte min dag alltså. börjar med att jag mår ap illa och spyr. sen ska jag vara lite snäll ovh hjälpa till och slänga lite brädor från taket, och tappar balansen och trampar rätt ner på en planka där det sticker upp en spik, AAJJJ sattan vad det sved, men jagh blev mest rädd jag såg bara att det var massa blod i skon, så Avi ficl ta av srumpan och kolla åt mig.

ringde lite rådgivning och dom tyckte att jag skulle till sjukhuset, så drog ner dit och fick stelkrampsprutan. sen ska jag ha koll på det så att det inte blir inflamerat ch att jag kommer ha ont ett tag=/ och det gör bara ondare och ondare, hoppas det går bra att jobba eftersom jag står hela dagen, kan ju inte stå ordentligt på foten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0