2 maj

Idag var dagis stängt så william fick följa med till jobbet, men till lunch kom min underbara syster och hämtade honom, och william var så klart jätte glad.

Efter jobbet blev det fika hos sis och sen följde vi med mamma ner på stan. Blev solskyddskräm, munkjacka och en keps åt william och ett par chinos till mig. Har länge väntat på att dom ska få in flera strl på barnavdelningen och idag fanns det så äntligen fick jag mina chinos.. på vuxenavdelningen är dom för stora.

William tar kort på mig med hans nya "cooola" keps


William skitgrisen med sin ny keps


Kommentarer
Postat av: Heli

Han är så söt! Precis som sin mor :)

2011-05-03 @ 17:10:00
URL: http://heli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0