god morgon lördag!

William har vaknat mellan  05.30-06.00 i två veckors tid nu, ska han vara en morgonkille nu eller?? för jag är verkligen ingen morgon mamma jag är en kvällsmänniska, Men tur att det är ljust ute då för det gör att man är lite piggare iallafall. Men han får gärna börja att sova till 8 igen.

Igår sov william inte på dagis och jag kunde verkligen inte hålla han vaken så han somna redan 6 igår kväll, så han vakna klockan 5 i morse *gäsp* det är inte okey på en lördag..

NU

igår



Och idag får vi middags gäster Heli, arne och ebba och det blir grillat, jag hade hoppats på lite värme idag men INTE den här gången.

Kommentarer
Postat av: sandra

Usch.. 5-6 på morgonen är det nästan natt :( Det känns så åtminstone när man vaknar!

2011-03-26 @ 08:18:46
URL: http://sandrakey.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch det är inte roligt! Jag fick iallafall sovmorgon ända till halv sex:)



Hoppas ni har haft trevligt ikväll!



Puss

2011-03-26 @ 22:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0