Fucka upp är mitt andranamn

Nu vill jag verkligen att den ska bli 12 mars, då blir det ut gång i storstan, det var ett tag sen vi var där nu. (Annie,carro och Jag) och jag tror det kommer bli en kanonkväll. Norrtälje är bara roligt/mysigt att gå ut i på sommaren.

I morgon blir det sthlm då ska vi på kurs på medborgarplatsen hela dagen =/ Och en lunch med moster kanske.

Igår blev det nya gardiner till vardagsrummet, svara genomskinliga med nå ringar på, Men ångrar mig att jag inte köpte dom vita, men det får nog bli dom med som man kan sätta upp till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Heli

Åååh, va kul med utgång i Sthlm! :)

2011-03-02 @ 17:06:36
URL: http://heli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0