ojdå


ja dom här dagarna har bara flygit förbi, vi har lekt med heli och ebba typ varje dag, mycket trevligt. vi var hos mina föräldrar och badade en massa här om dagen.
idag var vi hemma hos syster och lekte.




2 veckor har redan gåt och på måndag börjar william på dagis igen, men han går bara 1 ½ vecka sen är vi lediga 3 veckor igen så igentligen är det inge synd om oss, men man har bara blivit så bekväm med att vara ledig och ligga och dra sig på morgonen och bara ta det easy.



nu sitter jaag med ett glas och kollar på sista avsnittet av criminal minds.

Och i morgon ska vi fira lite midsommar med dom fina i brottby.



och i morgon ska jag ha på mig min nya klännign och skor



hoppas det blir fint i hop, annars vet jag inte vad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0