hej igen

har inte kunnat blogga något för min son har tagit över datorn, han ska bara kolla på film på datorn nu för tiden. så jag måste nu köpa mig min mini dator som jag länge velat ha, så nu har jag ett bra skäl, så jag kan blogga mera=)

den här veckan har jag dock inte gjort så mycket, förutom att jobba heltid.

ätit middag och syster.

igår var mamma pappa angelica här, vi darck lite vin och åt räkor.

Och jag fick rock by sweden örhängen av angelica, så jävla snygga, hon är ju för underbar=)

Juste sen fick jag en ny kamera av älskling, ska bara köpa ett minnes kort så jag kan ta lite bilder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, åt du verkligen din syster?? :)

2011-01-15 @ 20:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0