oj vad dagarna går


det har blivit dålig uppdatering här nu när jag jobbar längre dagar, då dagarna bara försvinner.
i fredags var mamma och pappa här på middag och i lördags var vi där på middag.




Och just nu sitter vi och tänker på vad vi ska göra, avi vill åka till täby eller häggvik och shoppa men jag är inte så sugen på det, jag vill gå ner på åhlens och kolla om det finns något att shoppa, så vi får se hur det blir.
Jag ska iallafall klä på mig och fixa håret.

Jag ska nog färga håret mörkt igen, för jag pallar inte med utväxten. Jag har inte färgat utväxten efter som jag ville bli ljusare men just nu orkar jag inte det, jag får nog gå till frisan i vår sen istället så dom får fixa mitt hår.


äntligen har jag klippt william, nu är han inte så långhårig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0