3 års kontroll

idag var vi till BVC  och kolla william och allt gick så bra han var så duktig=) var 95 cm och 13 kilo han är ju inte den största typen men det är bra det. Dom kanske ville att han skulle komma till en talpedagog efter som han har svårt med vissa bokstäver men vi får se om vi får en kallelse.

Och jag vägde mig, har inte gjort det på flera månader, jag trodde minst att jag hade gåt upp 2-3 kilo men det stämmde inte som tur va.

Nu är det äntligen helg igen och vi har väl direkt inga planer, förutom att träffa Maria och Hugo på söndag. Och så är det ju sportlov och vissa har ju turen att vara lediga då men inte vi=/ det skulle vara lite skönt.

Och träffade chefen idag och nu är det klart att jag får gå upp till 75% och det känns så jävla bra, men vissa gläds med mig och andra inte, så det känns lite tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0