7 dagar kvar

tjaaooo!!

Nu har det inte blivit någon ordning på min träning=/ föra veckan hade jag feber så då blev det inte mycket och den här veckan har ´min mage krånglat=( och sen kommer jag inte få träna på jätte länge efter OP. Så nästa vecka blir det träning mån, tisdag och onsdag, för sen på torsdagen ´är det dax för mig..... SÅ om 1 vecka har jag mina bröst.

Idag hämtade jag ut alla mina ´smärtstillande och sånt, så nu tror jag att jag har handlat det sista. sen är det bara all tvätt och sängklädder som ska bytas men det fixar vi nästa vecka. Jag är så lycklig..


Idag hade dom drop in fika på dagis, så jag mamma och alva och anton var på williams dagis och fika och spela spel, super mysigt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0