promenad

började dagen idag med att gå till dagis och lämna william sen, lämnade jag william och vagen och i med lurarna i öronen och spelade hög och bra musik så gick jag hela vägen till jobbet, gjorde ett stop på ett café och köpte kaffe och drack till min braiga musik. Och det var sååå jävla skönt, så fort det är fint väder så blir det promenad dock inte om jag börjar halv sju;)

Sen satte jag ut william´s teutonia fun vagn i går och idag är den såld, jag ville igentligen inte för jag bara älskar den vagnen har alltid gjort, men känndes onöding har ju en emmaljunga scooter som bara står åxå. William grina  jätte mycket när dom drog iväg vagnen MIN VAGN skrek han och sprang efter i 15 minuter sen blev han tyst,liten=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0