jorå visst

igår fick william träffa mormor, och han ville absolut inte med mig hem. Det första han säger när han vaknar är "åka mormor" han har tjatat enda sen vi vakna. Ja det är jätte bra att han tycker om sin mormor så mycket, men blir lite jobbigt med allt tjat bara.

William är redo för vintern, han har nya vinterskor, vintermössa,overall, vinterjacka, halskrage, underställ, ja så han kommer inte frysa i vinter iallafall.

15 oktober drar jag på ett åk med cindirella med en MASSA girls, ska bli så himla skoj, Eller pallar dom inte min fylla???? William får en helhelg med sin pappa helt ensam och det tror jag uppskattas av honom.



Då var det snart dax för att åka och jobba. Jag har sökt MASSA nya jobb, får se om man får höra något.
exp. Gina tricot, lindex, åhlens,clas ohlsons, anstaltet i sollentuna massa småt och blandat.

Kommentarer
Postat av: Heli

Ja, men vi åker o spanar :) Får boka ngn helg framöver! Jag har haft skitsvårt att hitta kläder som passar nu. Kan behöva lite råd ;)



Jag håller tummarna för dig och jobben!!!´

Kram



2010-09-23 @ 11:06:18
URL: http://heli.blogg.se/
Postat av: Heli

Igår var det storstädning på schemat. Sen somnade jag ganska fort :P Vad gjorde du? Du skulle hört av dig om du hade tråkigt, då kanske jag hade kommit undan städningen ;D

2010-09-24 @ 07:01:47
URL: http://heli.blogg.se/
Postat av: zandra

hehe ja precis;)

nej jag var hemma och fixade med william.

vad gör ni i helgen då??

2010-09-24 @ 10:35:06
URL: http://zandrakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0