Arninge

har sovit nada i natt, william har hostat och hostat, vid 2 i natt ville han se på tv och jag kunde inte säga nej till honom när han mår dåligt, vid 6 i morse så stängde jag av och vakna när klockan ringde halv åtta och jag kände mig död då. Men dagen har flytit på bra endå idag.

Efter jobbet drog jag mamma och annie till arninge med en bil utan sterio=( Men jag mamma och william fick med oss ett par nya skor iallafall.
Jag och annie köpte lika skärp från H&M.

Och william åkte allt möjligt, hellikopter, mussebil och mussekarusell, han ville åka "en till hela tiden" så han tömde min kassa;) men det är han värld, bara han har roligt. Men han älskar att handla så det är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0