slockna 18.00

japp william somnade klockan 18.00 redan. Han somnade efter 9 igårkväll och sen väckte jag han vid 6 i morse och sen sov han inget på dagis idag så han var rätt trött. Men i morgon ska vi upp 6 på morgonen igen så det gör inget om han somnade tidigt.

Efter som han somnade så tidigt så har jag packat i massa glas i papper och lagt det mesta i kartonger. kartongerna räckte inte till, så nu har vi 5-6 lådor med glas. Jag har inte tänkt på att vi har så mycket glas,  och använder ju inte ens hälften=/ så alla åker nog inte upp i nya lyan sen. Men iallafall jag HATAR att packa glas.
Just nu känns det som vi har hur mycket som hellst att packa.

Så i helgen åker jag nog iväg med lite låder och ställer i källaren så att det inte blir lika mycket sen när vi flyttar, smart jag är va=)?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0