farsdag igen?

hej på er.
kom nyss hem från mamma där jag blev bjuden på middag, och just nu är jag så jävla trött. Ska jobba i morgon både på cafet och på skolan så det blir en lång dag.

Blev inget av med att hämta dom i sthlm för min mage var inte i bästa skick idag, så jag vågade inte=( kändes lite dumt efter som avi hämtade mig efter jag var ute och åkte båt.Men inget jag kunde göra nåt åt.


Ni har väl inte glömt att det är farsdag i morgon`??? jag har pressent åt både min pappa och william har åt sin pappa=) jag tycker det känns som det är farsdag jätte ofta men det är bara 1 gång om året va?

Nej om jag ska kolla lite på tv innan sängen.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Heli

Jag har packat ner sängkläder, handdukar, kläder, och grejer ur byrån och andra lådor som knappt används. Det är sjukt vad det går åt lådor. Två garderober blev 7 flyttlådor. Usch, det är så tråkigt! Ingen rolig vecka jag har framför mig. Men nu har jag samlat lite krafter över helgen iaf ;)



Hoppas du är bättre i magen idag gumman. Ebba sa idag på flygplatsen i Luleå att hon ville åka hem till er, saknar er!



Kram!

2010-11-14 @ 18:53:59
URL: http://heli.blogg.se/
Postat av: Hanne

Jaha! Haha! Ja men jag solade när jag väntade Bianca också :) hihi.. man känner sig ju så jädrans blek såhär års ju :(

2010-11-18 @ 08:20:55
URL: http://hellohanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0