sammanfattning av helgen

i fredags hade vi grillmys hemma hos mig med mina kära vänner Angelica och Ida, Avi och william också=) super god mat och super trevligt sällskap. Angelica och jag tog nå glasvin.

Sen på lördagen jobbade jag några timmar, sen skrevs det lite kontrakt och på kvällen var vi bara hemma. vi hyrde en film baby siter wanted eller vad det hete, skit dålig var den=/.

Idag så Fick jag se den ny födda, han sova hela tiden jag var där. Jag köpte med mig en kladdkaka, grädde och lite jordgubbar till kaffet och det smakade jätte gott, för gott=( jag och william åkte hem och käka lite mat och efter maten blev det ett bad med vatten krig=) Avi jobbar i kväll så vi är helt ensama.


Nu har jag precis duschat och fönat håret så jag ska nog sova lite

Så godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0