Ojojoj

här var det länge sen jag titta in=(
I onsdags kunde jag jobba igen, så 3 dagar jobb den här veckan.

I fredags var vi i Rimbo och åt middag hemma hos min farmor och farfar.

Idag lördag så har jag jobbar på cafét, var roligt det var ett tag sen jag jobbade där. Sen nu på kvällskvisten så var Linda Håkan och Alva här. Barna var ute och lekte sen gick vi in och tog en kopp kaffe och barna fortsatte leka här inne.

Avi  har lagt sig, rolig kille va? eh nää en lördag. men så blir det om man är ute och ränner på nätterna ;) hihi

Jag blev stoppad av polisen idag åxå, lite pinsamt efter som ´jag blev av med mitt körkort förut.

Polisen - får jag se körkortet
Jag- jag har inget
p- nähä har du blivit av med det?
j- ja, stulet
P- Men har polisen tagit det eller är det borta?
J- det blev stulet(han hörde väl inte att jag sa det innan)
P- ja jag tänkte väl, för annars hade du åkt dit för grov olaglig körning
j- jag hade då inte kört bilen heller.

Sen var allt grönt och jag fick åka hem. Men varför blir man jämt så nervös när polisen stannar än?? iallafall jag blir det.

aja nu har jag skrivit av mig lite skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0