min lediga fredag

Vilken härlig ledig dag jag fick idag.
Började med att stiga upp ur sängen kl 07.30 och bara att börja göra sig i ordning. Vid 10 mötte vi upp linda och Alva nere i parken, men det kom för mycket barn sen så vi åkte hem till linda och lekte istället.
Efter trog jag och wi lliam till mc donalds och käka lunch. sen blev det 2 timmars sömn för william, då passade jag och Annie på att sola på altan lite.

Åkte och lämna william hemma hos mormor ett tag menans jag och annie åkte ner på stan köpte lite kläder åt william, sen blev det Åtellet med Annie och Johan dom drack kallöl menans jag drack en kallcola, mysigt i solen=)

Och hemma hos mamma sen bjöds det på grillat, vi grillade rostas och det var super gott.

I morgon ska vi vara på marholmen hela dagen...

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0