lady gaga globen 7/5-10

som sagt i går var vi och såg lady gaga, alltså fy fan vad hon är bra, jag bara älskar na. hon bara kör på med sin grej. Hela konserten var grym, dock tyckte jag att det blev lite för mycket ombýten. Nej skulle kuna se henne idag igen.

Men efter konsterten så tränges vi på tunelbanan, men vi lessna och hoppa av i skanstull och tog taxi till en tjej som heter linn, där vi sat och för festa lite innan vi begav oss till Berns, det var första gången jag var där men det verkade vara ett schysst ställe. Jag och Angelica hann bara vara där i 40 min för sen var vi tvungna och ta oss till bussen=( det kändes så jävla surt. skulle ha sovit kvar om inte Avi skulle åkt till Enköping i morse.



Lite bilder från igår, blev inte så många tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0