helgen

I fredags jobbade jag helt själv på hela skolan, helt tomt var det, men rätt skönt jag spelade lady gaga på hög volym=) Alla andra hade väl tagit komp. Men jag älskar mitt jobb så jag vill inte vara ledig;)

Sen på kvällen ringde jossan som om gud hade hört mig=) och frågade om jag ville gå på dansbandsgalan, som jag verkligen ville, men jag hade inte fåt med mig någon. så där tillbringade vi fredagskvällen med dans, Annie blev min kavaljer senare på kvällen och jävlar vad vi dansade oss varma=O) Och innan danskvällen så var mamma och pappa här och grillade.

Ilördags då jobbade jag och på kvällen gjorde vi inte så mycket för jag gick och blv dålig, ont i halsen och ont i kroppen=(

Idag söndag har jag inte heller gjort så mycket. fikade en snabbis på dagen hos mamma när william sov, sen när han vakna så åkte vi till jysk med mamma och sen upp till skolan och spelade fotboll med william.
Sen kom linda håkan och alva hem till mamma så då blev det fika. Och nu är jag hemma igen.


Och jag glömde kameran hemma från fredagen så jag kan inte bjuda på några bilder=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0