uppdatering

Jaha bara en dag kvar att jobbba, gud så veckorna går snabbt hörrni. Har börjat 0630 varjedag nu så det känns bra, men tycker bara synd om william som jag måste väcka upp 06.00 när han sover som skönast, men som sagt det är bara 1 dag till. sen är det helg igen. Och ihelgen blir det lugnt den här helgen åxå. sprar mig till något riktigt roligt kalas.

Pratade med Maria förut hon sa att hon och Hugo skulle dyka upp en snabbis, så vi får se om dom gör det. hoppas iallafall.


Jag och William på bb hotellet för lite över 2 år sen.

Kommentarer
Postat av: melle

jo vill, vill vi väl men vi har inte råd någon av oss :) nej jag vet inte han mäklaren trodde det, han sa att det var en mindre efterfrågan och målgrupp på dessa typer av lägenheter. men han kan ha fel :) vore juh skönt om det gick fort så man inte sitter med dubbelt boende eller nått sånt i slutet :) kram

2010-03-25 @ 21:16:50
URL: http://mlundinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0