torsdag

idag börjades det tidigt på jobbet, så en lång dag för william på dagis.
Vi åkte till thairestaurangen och åt lunch idag, super gott som vanligt.

Efter jobbet så åkte jag, william, jossan och joel till badhuset och plaska lite och ungarna älskade det, dom ville absolut inte gå hem så efter 1 ½ timme så fick vi slita upp dom=) så det blir ett besök snart igen. och NEJ jag hade inte bikini. badbyxor och linne, klarar inte av att visa min mage än=/

Trodde william skulle somna tidigt i dag efter som en lång dag på dagis och mycket bad och lek, men nää han sover inte än.

jaja snart ska jag kolla på criminal minds som börjar nu igen på kanal 5 kl 21.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0