godmorgon fredag



Uppe 05.50 härligt, fast nu börjar jag vänja mig med tiderna, bara man går och lägger sig i tid. Dock lite tråkigt på helgen när man måste lägga sig så tidigt för att orka dagen efter=/

Provade lite kläder i morse, tex västen jag har på mig den var tok för liten förut och nu är den nästan för stor=( min bröst är borta, allt försvinner förutom magen som jag vill ha bort, men motion kanske. Men jag ska inte klaga jag är glad att jag får på mig mina gamla kläder igen.

Vet ni vad vi ska göra idag???? GRILLA hahah så gott. Ofilen är uppskuren och ligger i marinad blir väl ett glas vin till det ikväll.

Nu måste jag gå och bada william för han kladda ner hela smörpaketet i håret.. byeee sweet


Kommentarer
Postat av: Eldarvilma

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2012-07-20 @ 07:15:07
URL: http://eldarvilma.blogfrombed.com
Postat av: Eldarvilma

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2012-07-20 @ 07:15:17
URL: http://eldarvilma.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0