bokat och klart

7 Maj så ska jag och angelica ta oss till globen och lyssna på sån jävla bra musik, LADY GAGA her we come!
jag lääängtar redan, men som sagt tiden går fort så snart är vi där.

Och jag tror att vi har bra platser, vi tog iallafall dom dyraste sittplatserna. Angelica ville så gärna ha stå plats och det förstår jag efter som hon har rätt längd, men jag kände att jag är för kort och inte kommer se nånting och få ont i fötterna och sen inte kunna gå på toa. Och efter som det lutar mot utgång efter så vill man ha kvar fötterna till dansgolvet=)



Kommentarer
Postat av: Alina

Va roligt det ska bli :)

Dyraste platserna hoppas jag ju att ni inte tog, med tanke på att dom kostade över 900kr? =)

2010-03-05 @ 15:28:31
URL: http://alinanenonen.blogg.se/
Postat av: Idarsophia

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-07-01 @ 15:46:02
URL: http://idarsophia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0