blabla

Jag hade iallafall en trevlig kväll i lördags, jätte god mat och trevligt sällskap, mina arbetskompisar är ju underbara=)

Isöndags blev det en tripp till rimbo för att gratta min farfar som fyllde år. Sen gjorde jag inte så mycket mera den dagen.

I dag måndag så träffade jag jossan efter jobbet, vi gick och hämtade william sen blev det en låååång promenad=) enda till flygfyren hahah inte alls lång.

William sitter och kollar på mussesklubbhus och jag sitter här och tråkar, vi ska snart byta om till pyjamas och borta tänderna sen ska plutten sova.

Fick ett brev hem från HM i dag då jag fickk 500 kr i bonuscheckar av dom, mycket trevligt=) Oj vad jag måste handla mycket där.


Lite uppblåst kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0