astma

inatt blev det inte mycket sömn inte, william skrek nästan hela natten från 21.00 igår kväll till 11 i morse, gick knappt och trösta honom, det gjorde så ont i mig att se honom.
Så idag fick vi en tid på sjukhuset och det vissade sig vara astma, doktorn sa det att det är jätte trångt för honom att andas det var bland dom värsta=/ så det var därför han inte ville äta eller dricka det var för att han inte orka.
Jag fråga till och med om han ville ha cola men det ville han inte, men jag fick i han lite cola nu efter besöket så det var skönt, Jag vet dom ska inte dricka cola men jag kände att han hellre får i sig något än ingenting alls.

Men iallafall vi har iallafall hämtat ut astma medicin som han ska andas 20ggr 3 ggr om dagen i lätt, nää.'

Är bjudna hem till Linda och Håkan ikväll pp middag  för linus fyller 20 år grattis till han. Men vi får se hur william är sen om han orkar.. blabla bla masa skit nu bara

Kommentarer
Postat av: carro isaksson

emil har förkylningsastma.. han hostar hela tiden. har gjort de i 7 månader nu. så han får också astma medicin.

2010-03-26 @ 16:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0