var visst ett tag sen..

så jag vet inte riktigt vart jag ska börja... Men i fredags gjorde jag inget på lördagen var jag på middag hemma hos mamma och det slutade med utgång med annie och co. På söndagen hämtade jag Avi och var nog inte riktigt redo för att köra bil 11 på morgonen=/

I måndags följde jag med mamma till sthlm, sen blev det en sväng in till Täby C, inhandlade lite nytt, en cd skiva, väska, tröja och strumpor åt william.
Sen på kvällen var vi på ofenciven med jobbet hela enheten, trevligt men långdraget, fick inte kaffe förens 22.00.

Igår (tisdag) blev det dejt med Linda Alva och Anton.

Idag kom mamma, linda alva och anton hit och käka pannkakor till lunch, sen middag hemma hos mamma och pappa.

Och nu väntar jag bara på att sista greys avsnitten ska börja, jag har dock sett det men vill se det igen=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0