sammanfattning

FREDAG:  Dom var här och fotade huset. Sen blev det stor han handling på coop. Jag och William åkte upp till lekrymden och möte upp jossan och hennes bror, william tycker det är så roligt där. Sen var mamma och pappa här på middag, vi skulle grilla men det började ju ös regna så det blev stekt oxfile i stället, men lika gott var det.
Jag kollade på Ny Wallander på kvällen.

LÖRDAG:  gjorde inte så mycket, var på stan med Angelica en stund, dom har rea på jätte fina klädder på H&M, men jag köpte bara en tröja.
Sen var jag och William bara ute och lekte. Och blev en fika hos mamma på kvällen. Och fredagen den 13e filmen.

SÖNDAG:  Vakna 07.18, jag och william har precis ätit frukost. william kollar på tv och jag dricker kaffe. Ska duscha snart. Kl 16.00 ska vi ut till kristina på jobbet, som vi gör varje år. Men för mig blir det inte så länge för william ska med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0