bra start på veckan

Idag straxt efter nio kom Heli och Ebba hit, då vi gick en promenad med kidsen och på vägen hem handla vi lite frallor och gott så käka vi hemma hos mig och sat och snacka skit menans barnen lekte. Det var jätte trevligt att ha dom på besök.

William vekade inte speciellt trött när dom åkte hem så vi åkte hem till mormor som han har tjatat om hela morgonen. blev kvar där till klockan 6 eller nåt.

Köpte en sparkcykel åt william idag med tre hjul, han har försökt snot granens hela tiden så jag tyckte det var bäst att skaffa sig en egen och glad blev han=)

William slockna klockan 7 efter som det blev ingen dagssömn för honom idag. så jag har egentid här på kvällen, helt underbart=)

Grattis till Annie kusin som vann storkovan på bilbingo idag(avis) ;) tänk om jag hade varit med och jag fick den brickan =)

jaja som vanligt är jag så dålig på att ta bilder, skärpning med det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0