äckel

Andra gången nu som det ligger en ormjävel på serveringen på jobbet, jag dööör.
föra veckan höll jag på att trampa på en bebis huggorm och idag låg det en svart stor orm som precis hade ätit något stort, fyy. jag ska aldrig mera gå där.
Elin var så duktig så hon tog krattan och föste bort den, och den hade bara fräst åt henne. jag stod inne i fönstret och glodde. Såg den aldrig i verkligheten, men elin tog kort på den.

Som sagt mormor var med william på skansen idag och det hade gåt jätte bra, han gillade sälarna mest=)
han åkte bil på räls åxå.

Idag fyller mamma och pappa upp poolen så jag hoppas på fint väder på söndag får då kanske man kan bada lite=)

Nej nu ska det sovas för i morgon väntas jobb och efter jobbet blir det hårförlängning=) jippii

Kommentarer
Postat av: sandra

Heej :) Blev du nöjd med håret?! Hojta till om det är nåt! ha en kul kväll tjejen! kram

2010-07-23 @ 19:58:14
URL: http://sandrakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0