vinterkräksjukan???

Var hemma med william ons,tors och fredag men i fredags åkte vi upp till jobbet och käkade lunch.
Och efter det sen började jag få ont i magen och det blev bara värre och värre.
Jag träffade ida på kvällen, men jag satt väl på toa halva tiden hon var där så det var ju inte så trevligt.
Och efter hon åkte hem vid 23.00 så började jag spy och spyde hela natten, usch värsta jag varit med om på länge.
Mamma var så gullig och ställde upp och tog william där på förmiddagen och hade honom över natten, för man orkar ju knappt kliva ur sängen. För Avi blev åxå dålig. så det var min värsta helg på länge.

Men idag är jag uppe på bena och har fåt i mig mat så det är super skönt. Och det verkar som william har klarat sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0