trevlig dag

igår var min dag väldigt trevlig..william var i bra form, vi var hos mamma och lekte hela eftermiddag/kvällen.
Annie kom förbi senare och vi åkte väl hem efter nio någongång och sen var man bänkad framför paradis.

Idag har vi bara hängt här hemma för det mesta, jag tycker att det är alldeles för kallt att vara ute -20 är inte okey. Vi var till affären och sen fikade vi hemma hos linda och håkan och där är det alltid lika trevligt att vara.

i morgon börjar allvaret igen (jobb) tidigt ska jag börja med. det jobbigaste är att dagis inte vet om det, det var stängt idag så jag kunde inte meddela det och sen hittar jag inte lappen med nya nr till dagis, så jag måste chansa i morgon bitti att han får komma in så tidigt och det tror jag dock.

Men han kommer vara trött i morgon, han somnar vid tio på kvällarna nu och sover till nio men i morgon måste han upp innan sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0