sjukhuset igen med william

Idag på eftermiddagen så fick william svårt att andas, så vi fick ringa sjukhuset och vi fick en tid.
han är svullen och röd i halsen det var det enda dom kunde se, så får ringa och få en tid på dagen i stället.

Jag blir så orolig, för han andas så snabbt och hårt så låter det konstigt så i natt får han ligga brevid mig och sova inte själv i sitt rum.

Så vi blir väl hemma hela veckan troligtvis.

Det är så typiskt äntligen hade jag och maria bestämt att vi skulle ses, då händer det här, det är alltid något ivägen när vi ska träffas jag fattar inte=(

nä nu måste jag kolla till min son som ligger och sover på soffan.

Kommentarer
Postat av: Alexandra Möller

Men lilla gubben!!:( Hoppas verkligen att han kryar på sig snart.



Ja visst var de fina!! Jag beställde de av en tjej i Rimbo som syr kläder. Hon har en blogg: http://bessemess.blogspot.com/



Kram!

2010-01-21 @ 11:33:38
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0