satan i aligatan vad jag blev trött

Vi sjöng så det knacka igår alltså, hade jätte trevligt med alla hemma hos mamma, så jag fatta inte vad jag skulle på mobergs att göra??? hade skoj i början dansa och det men sen ville jag bara hem.
Åkte hem med en svarttaxi, livrädd blev jag, i början var dom två men sen släppte han av den andra, så då var det bara han och jag och han ville att vi skulle ner på stan och åka, jag ba HALLÅ stan stängde för 1 timme sen, jag måste hem till min familj. Det var en gubbe. Men jag kom hem välbehällen buhuuu aldrig mera svarttaxi.

Vakna vid halv 10 i morse, rätt pigg. men vid tre slockna jag och sov en timme.
och nu håller jag på att somnar igen så ska nog gå upp och lägga mig.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0