Hade hemskt trevligt

Vi tog bussen efter 4 någon gång in till stan, höll på att frysa ihjäl, jag skulle kanske tagit mammas råd att ha täckbyxor på mig hahaha=)

Men vi öppnade skumpan och skålade innan middagen och middagen var super god.
Och det blev en massa shots och drinkar.
Halv tolv hämtade taxin upp oss och körde oss till solidaritet där en tjej väntade på oss och vissade oss vägen till vårat bord. Så dukade dom upp med massa läsk,lime och sprit och vi hade 1 timme på oss att dricka upp för klockan 1 var dom tvugna att duka av allt så det var ju bara att hälla i sig och det skulle jag inte ha gjort, för sista 2 timmarna är lite sudiga=) Men jävligt kul hade vi iallafall, det MÅSTE göras om snart.

Och min älskade pappa var så snäll och hämtade oss och det är jag så tacksam för.

Och angelica vet ni vad hon gör då??Ååå nej det ska jag inte berätta , mohaha

Kommentarer
Postat av: Erica

JA! EXAKT så hade jag med. Och jag trodde också att det var magkatarr först. Jag fick ont runt 2 på natten, sen runt 8-9 på morgonen mådde jag så jävla illa och skakade, Sen var det dags. Fyfan alltså. Smittade du någon? Eller klarade sig William och Avi?

2010-02-01 @ 10:29:18
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Aw okej :/ Och andra sidan är det lite skönt, nu har man haft skiten och slipper oroa sig för den.



Ah vi hade askul i lördags! ^^ Kan inte sluta tänka på den kvällen. Hade man kunnat, så hade jag lätt spolat tillbaka tiden ^^



Hur hade ni det då? Att avgöra på bilderna såg det ut som ni hade jävla roligt :D

2010-02-01 @ 15:36:29
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Vakterna är puckade som vanligt. Slängde ut vissa utav oss helt utan anledning. Puttade på en kompis pojkvän fast han bara stod i kön. Sen hoppar dom på alex och börjar anklaga honom för att INTE ha betalt garderoben - vilket JAG gjorde åt honom hej och hå. Alex är ju inte den som håller tyst heller så det blev jävla massa tjafs. Dom fick höra ett och annat vakterna, men till slut gav dom med sig. Idioter!



Haha nä, det brukar ju bli så. Eller så blir det ännu roligare ;)

2010-02-01 @ 17:15:22
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0