det var det de

igår efter jag kört mamma och pappa till arlanda så hämtade jag upp angelica vi åkte hem till mig och käka lite tacos och drack lite vin och samsong med cola.
Efter william somnat så drog vi hem till angelica där magnus,ag och hans tjej var, drack lite mera vin, sen begav vi oss ner på stan och stod 45min i kö till teatern och när vi väl kom fram så tog dom inte kort.,och jag var den enda som INTE hade kontanter så det var ju bara för mig att åka hem. och det gjorde angelica och magnus åxå.
'Jag hade ingen känsel i mina tår helt sjukt frusna var dom.

Så idag har det inte hänt så mycket, Avi var ute med william och lekte och då passade jag på att städa huset.
sen blev det kvällsfika hos min syster.

och snart ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0