vad är det för fel på min näsa

jag var lite skakis idag med, ärligt talat känns som jag är skit gamal, förut klarade man ju av allt.

Men min älskade mamma var hemma och vabade med william idag så jag kunde jobba tror hon är det i morgon med.
Så idag var det bara jag som var ordinarie på jobbet, men det gick hur bra som hellst endå, dom var så duktiga så=)

sitter hos mamma och pappa just nu och väntar på bättre tider, ska väl hem och duscha och bara mysa mig ner i soffan snart, det är väl PH i dag va=) kom jag på nu.

Och har sjukt ont i näsan så det rinner i mina ögon hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Erica

HAHA!! :D Fyfan va roligt :P Fullt ös ba :P



Näe, kan förstå det. Jag har ofta jävligt roligt på Mobergs dock. Jag går dit för att träffa folk som man känner osv. Det är lite charmen med att gå ut här. Sen lyckas man ju alltid stöta på folk man INTE vill träffa och då är det ju mindre kul ;)

2010-02-01 @ 19:38:26
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha ja men så är det! :D Gör man en "skandal" här så vet alla om det när man slår upp ögonen morgonen därpå. Det sprider sig som en löpeld i den här förbannade stan! :D

2010-02-01 @ 21:45:40
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0