bakat

Idag hämtade mamma william på dagis för jag tänkte baka efter som william fyller år imorgon=)
så har bakat en chokladkaka med nå foude över, smeten smakade gott iallafall så hoppas den åxå gör det.

Och vet ni vad=)?? på måndag ska jag troligtvis träna fotboll som jag inte har gjort på några år, så det ska bli jvligt kul har velat gjort det i några år nu men har inte tagit tag i det, så på måndag ska jag följa med Malin, de ni=)

Har köpt massa ballonger och sånt idag så nu får jag hoppas att killen blir nöjd ;)

ska kila iväg och hämta prinsen nu....puss och hej

Kommentarer
Postat av: Heli

Duktig du är :)

Grattis i förskott till William. Börjar verkligen bli en stor grabb nu ;)



Ha en bra dag i morgon! Kram

2010-02-18 @ 21:36:47
URL: http://heli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0