julen





julen blev lyckad och jag tror william var väldigt nöjd med sina packet, här är några då saker av ALLA klappar han fick.
Jag är jätte nöjd med mina saker, fick kläder, toffler, pengar, videokamera, morgomrock och massa annat.

Det var bara mamma och pappa som var här så det var lungt och skönt, vid 1 tiden gick dom hem.

Mamma hade klätt ut sig till tomte men den gick inte william på han sa direkt att der var mormor, men han blev lite osäker sen när vi sa att det inte var hon.



idag juldagen så har vi varit hos mamma och ätit middag. Ingen ut gång för mig, avskyr juldagen, massa folk över allt som köar för att gå in, köar till baren köar till toaletten och trångt på dansgolvet, nej tack.  så jag är glad att jag är hemma.

Kommentarer
Postat av: michan

Hittade din blogg idag :)Tycker den är jätte trevlig.

Jag köpte en likadan data till min ena kille i julklapp.

På återseende.

Mvh Michaela

2011-01-01 @ 19:38:51
URL: http://www.michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0