ganska dött här

efter som vi inte har något internet så blir det inte så mycket bloggande=/
men i veckan så hoppas vi få det inkopplat.

jag har börjat köpt julklappar william är så gott som klar
mamma oc h pappa klar
jag har börjat med alvas
sen har jag inte så många kvar.
sen har jag köpt julklapp till mig själv;)

I fredags efter jobbet hämtade jag william på snowracern och vi körde vidare hem till Heli och det var mycket trevligt att träffa dom, och se deras nya boende. det var allt för länge sen vi sågs.

i lördags hade vi linda, alva och anton på besök på dagen och på kvällen var mamma pappa och ann louise hos oss på middag och i söndags jobbade jag.

iveckan blir det jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0